2009年4月5日 星期日

改变

风说要回到从前,
但是,
你已经不是以前的你,
而我,
也发觉我也已经不是以前的我。

时间改变了我们,
感觉变了,
什么都变了。

有些事,
真的有决心就能成功吗?

有些人,
要改变就能改变吗?

仿佛,
要的不是改变,
而是,
一个喜欢现在的我们的心。

4 則留言:

Vincent Cho 提到...

潜意识里,或许还是喜欢着对方的。

christine 提到...

有决心就会成功。给个机会在尝试改变的人。改变是好是否,给彼此一个机会,全新认识改变后的彼此也不是一件坏事。

kai 提到...

At least give a chance to change.

Nothing is certain.

Changes is certain.

We have loved our past.

Why won't we give each other a chance to love our new future too?

Appreciate NOW...

And there's one more question I want to ask...
"而我,
也发觉我也已经不是以前的我"
Who is this "我"?
(I'm not asking for names or character in this article)

Everyone can think about it...

匿名 提到...

人一定会变,看变好变坏而已,所以我们要加油,往好的方面变~